مادر و فرزند حبس شده در کمد منزل نجات یافتند

فرمانده انتظامی لرستان گفت: یک مادر و فرزندش که پس از ضرب و شتم توسط همسر سابق خانم در کمد منزل مسکونی محبوس شده بود، نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی تماس تلفنی خانمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام این موضوع که شوهرش پس از ضرب و شتم خود و فرزند خردسالش را در کمد خانه حبس کرده و از منزل خارج شده است، بلافاصله نیرو‌های پلیس وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: خانم مذکور با حالتی نگران به اپراتور ۱۱۰ اعلام می‌کند چندین ساعت است به همراه فرزندش در کمد حبس شده اند و حال فرزندش وخیم است و سپس بدون اعلام آدرس و اطلاعات تکمیلی، تلفن را قطع می‌کند.

وی اظهار داشت: اپراتور مجرب ۱۱۰ به محض دریافت خبر با شیوه‌های تخصصی پلیسی موفق به پیدا کردن آدرس منزل مورد نظر شده و بلافاصله با اورژانس ۱۱۵ نیز تماس گرفته و در کمترین زمان ممکن تیم‌های امدادی و انتظامی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: با حضور تیم‌های امدادی و انتظامی در محل و بعد از شکستن درب منزل، خانمی که با فرزند خردسالش در کمد محبوس شده بودند و در وضعیت جسمانی وخیمی قرار داشتند از سوی تیم‌های امدادی به مرکز درمانی منتقل و از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

مهدیان نسب افزود: در بررسی‌های بعدی محرز شد مردی که زن و فرزند خود را در کمد خانه محبوس کرده بود شوهر سابق وی بوده که به علت اختلافات قبلی به منزل خانم مذکور مراجعه و با وی درگیر می‌شود و پس از کتک کاری و تخریب وسایل منزلش وی و فرزند خردسالش را در کمد خانه حبس کرده و خودش از محل متواری می‌شود.

وی حضور به موقع پلیس در انجام مأموریت‌ها را یک اصل دانست و افزود: با حضور به موقع خود در مأموریت‌ها می‌توانیم از بسیاری از وقایع پیشگیری کرد.

فرمانده انتظامی لرستان ضمن قدردانی از زحمات پلیس و عوامل امدادی گفت: پلیس در همه حال ودر هر زمان حافظ جان، مال و ناموس مردم بوده و شبانه روز در راستای تامین امنیت شهروندان تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/ر

نجات مادر و فرزند حبس شده در کمد منزل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.